עיצוב חנויות

עיצוב חנויות התורם לשיפור המכירה.
עיצוב פנים לחנות הפועל באופן רצוי על מצב הרוח והמוטיבציה לרכישה, תוך שימוש בידע נוירולוגי ופסיכולוגי לגבי השפעת החומר, הצורה, הצבע, התאורה ולעיתים גם הצליל, עלינו כבני אדם.

 אורלי הורוביץ 

מעצבת בתים ,דירות ,משרדים ובתי עסק משנת 2007 

אשמח לעצב עבורכם באופן מוקפד ואיכותי  ולייצר לכם את החוויה הנכונה.

בתהליך הליווי איתי אחסוך לכם כאב ראש, זמן וכסף

 ואוביל אתכם יד ביד לתוצאה הרצויה.

פרטים נוספים:

מעצבת חנויות מכינה תוכנית המותאמת לצרכי בעלי החנות. המטרה היא יצירת מרחב פנימי מושך את העין והלב לטובת משיכת קונים ומכירות. לכן, אף תינתן תשומת לב מיוחדת לחזית הפונה החוצה. יש צורך בחשיבה יצירתית התורמת לפתרון בעיות עקב אילוצים קיימים. אורלי הורוביץ בעלת OH studio מעצבת מבנים פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

מעצבת חנויות מתאימה אותן לסביבה הקיימת. כך לגבי רחוב ראשי, קניון מקורה או פתוח ועוד. היא מתחשבת בגודל החנות, במוצרים הנמכרים בה, בייעוד שלה ועוד. הכול מנוקז ליצירת חוויית קניה אטרקטיבית וטובה אשר תעודד את הלקוחות לרכישה. ניתן למצוא חנויות נישה המוכרות ביגוד, הנעלה, צעצועים וכדומה. יש חנויות מזון, חשמל ואחרות. התכנון כולל העמדת דוכני מכירה, התקנת מדפים, תאי מדידה, מחסנים, חדרי שירות וכדומה. הכניסה לחנות חייבת להיות מזמינה ומאופיינת בדוכנים נמוכים שנועדו ליצור אשליית של שטח מרווח. בעומק החנות ימוקמו המדפים. החזית תכלול שלט חיצוני, וכן, חלונות ראווה אותם יהיה צריך לעצב באופן מושך ואטרקטיבי. החנות חייבת להיות פונקציונאלית ונאה, מרשימה ומזמינה. שימוש במערכות חכמות של תקשורת, מיזוג אוויר, חשמל ואחרות יאפשרו אופציות תפעול חשובות וחיוניות. כך לטובת שליטה מרחוק באמצעות אפליקציה, על תקשורת, תריסים, אודיו, מיזוג אוויר ועוד. כל אלו יתרונות חשובים התורמים לתפוקת העובדים מצד אחד ולהתייעלות וחיסכון אנרגטי מצד שני.

ייעשה שימוש בחומרים טבעיים ומעובדים כמו עץ, מתכת, אבן, זכוכית ועוד. הצבעים והחומרים אשר ייבחרו יתבססו על הקונספט העיצובי הנבחר ותאורה היקפית, משימתית, ותאורת הדגשה תוסיף עניין, תיצור אווירה מתאימה ותגדיל את תחושת המרחב הפנימי. תמונות וחפצי נוי אחרים כמו גם על צמחיה ועוד תמיד מוסיפים למראה הסופי. אורלי הורוביץ בעלת OH studio מתמחה בעיצוב מבנים פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים, לפי שיטת Triple A Design המשלבת בין תכנון נכון והפעלת כל החושים של המשתמשים במטרה להשפיע על הרגשות ולתרום לתפקוד נכון ותפוקה של העובדים מצד אחד ולעידוד הקניה של הלקוחות מצד שני.

תפריט נגישות

שלח הודעה
1
היי ,מוזמנים לשלוח לי הודעה
היי
תודה שביקרתם באתר
אנא השאירו לי הודעה
ואחזור אליכם בהקדם